Klantreacties

Reacties die wij uit eigen beweging van de klant ontvingen :

 

 

Op 7 november 2021 om 16:15:22 heeft … geschreven :

 

Beste heer Heiligers,

 

Het is gelukt! De dimmer werkt heel mooi.

 

Veel dank voor uw geduldige hulp en heldere instructies! Aan uw klantenservice kunnen veel bedrijven een voorbeeld nemen.

 

Vriendelijke groet,

 

Huub T.


op 28 oktober 2021 om 15:45:48 heeft … geschreven

 

Hey Luc,

 

Sorry voor de late reactie maar de boel staat hier wat op zijn horens; nieuwe kozijnen plaatsen (!!)

Hoeven we alleen maar de onderdelen die je aangaf te bestellen

Dan ga ik volgende week bestellen.

Hoor het graag van je. Nogmaals dank voor de service.

 

Hartelijke groet,

Henny


 op 26 oktober 2021 om 13:18:19 heeft … het volgende geschreven

 

Beste Luc,

 

Hartelijk dank voor uw service. 

De lamp is weer gerepareerd. 

 

Met vriendelijke groet,

Joop B.

 

op 22 oktober 2021 om 14:43:28 heeft … het volgende geschreven

Nou, dat vind ik schattig Luc!!

Dankjewel, dát is pas service!!!

 

Groeten,

Henny

 


 

Op 18 okt. 2021, om 19:15 heeft .......het volgende geschreven:

 

Hallo Luc hebben weer in gebouwd het is waar hij gaat nu . Hartelijk bedankt voor uitleg nog een mooie avond heel erg bedankt

Annelies C



Op 28 sept. 2021, om 10:15 heeft .......het volgende geschreven:


 
 
Beste Luc,Bedankt weer voor jouw bericht en deze uitstekende service. Het is gelukt en ik ga de dimmer bestellen.
 
 
Frans van D


Op 27 sept. 2021, om 13:21  heeft .......het volgende geschreven:

Goedemiddag,

Super service. 
Kabel weer gefikst en geld retour. 
Dank,
Rimmert & Muriel
 

Op 23 sept. 2021, om 17:21  heeft .......het volgende geschreven:
 

Hallo meneer Heiligers,

 
Ontzettend bedankt voor uw oplettendheid. 
Toen we de bestelling plaatsten dachten we echt de goede onderdelen te bestellen. Maar dat is dus niet het geval.
Eigenlijk komt het er dan op neer dat we alleen de korte kabel nodig hebben. 
Ik hoor graag of dat mogelijk is. 
Nogmaals dank voor uw oplettendheid. 
 
Met vriendelijke groet,
Muriel de J
 
Op 10 sept. 2021, om 14:12  heeft .......het volgende geschreven:
 

Beste Luc,
 
Hartelijk dank! Ik ga kijken of het gaat lukken.
 
Met vriendelijke groet,

Peter T

 

 

Op 20 apr. 2019, om 00:15 heeft .......het volgende geschreven:


Hallo Luc,  

De dimmer is binnen. Alsnog dank voor de correcte afhandeling!

Mvg. Ronald

 

Op 14 apr. 2019, om 15:40 heeft …… het volgende geschreven:


Luc
 
Dan moet het de A029050 worden, die is het meest flex.. met de wandbeugel
 
Merci voor de reactie , top
 
Groet jeroen

 
 
Op 8 apr. 2019, om 23:09 heeft …….. het volgende geschreven:
 
Goedenavond Luc,

De vloerlamp is al een tijdje in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik het ongelofelijk servicegericht van uw bedrijf vind dat u de lamp kosteloos wilde repareren. Graag zou ik willen weten of het te bestellen kapje inclusief het binnenwerk en de klemring voor het kapje zijn, zodat wij dit zelf kunnen monteren.

Nogmaals dank voor uw reactie en hulp hierin.

Ik hoop binnenkort van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Muriël B

 

Op 3 apr. 2019, om 09:40 heeft …...het volgende geschreven:

Bedankt voor de snelle service
 
 
Op 1 apr. 2019, om 16:45 heeft ….. het volgende geschreven:

Hallo Luc,

Gisteren heb ik het bedrag overgemaakt. Ik zie ds levering graag tegemoet. Dank voor de goede zorg.

Pieter van G
 
 
Op 21 mrt. 2019, om 13:54 heeft …. het volgende geschreven:
Kapje is goed aangekomen en zit er al op. Hartelijk dank voor de vlotte service. Bert B
 
 
Op 21 mrt. 2019, om 11:01 heeft …...het volgende geschreven:
Beste Luc ,
De lamp is goed aangekomen en naar volle tevredenheid in gebruik! 
Hartelijke groeten,
Ann M
 
 
Op 19 mrt. 2019, om 12:52 heeft ….. het volgende geschreven:
Hallo Luc ! 
Das freut mich 🍀Vielen Dank!
Grüße, M. S
 
 
Op 13 mrt. 2019, om 11:05 heeft …... het volgende geschreven:
Beste,
Pakje is deze morgen toegekomen.
Mvg, Emiel V
 
 
Op 12 mrt. 2019, om 23:50 heeft …...het volgende geschreven:

Beste,

Bedankt voor de goede verzending van het juiste onderdeel.
Alles werkt perfect en naar behoren.
Wel ff een geduldig klusje om alles goed te monteren.
Begrijp nu ook waarom hij fragiel behandeld wilt worden,
en bij hardhandig gebruik de geest kan geven.

Met vriendelijke groet,
Peter E
 
 
Op 8 mrt. 2019, om 15:43 heeft …... het volgende geschreven:

Lampvoet ontvangen !
 
Lamp functioneert weer !
 
Met dank en vriendelijke groet,
 
P.W.H
 
 
Op 20 feb. 2019, om 20:56 heeft ……... het volgende geschreven:

Beste , 

Ik heb nieuwe viltjes onder de voet van de lamp geplaatst, en de lamp doet het nog steeds  niet. Ik krijg de lamp zelfs niet meer aan. Ik zal gelijk de trafo-dimmer bestellen. Dank voor al het goede advies!

Met vriendelijke groet, 
Danny K
 
 
Op 20 feb. 2019, om 12:09 heeft …….het volgende geschreven:
Beste ,
De lamp is goed aangekomen en naar volle tevredenheid in gebruik! 
Hartelijke groeten,
Ann M
Op 18 feb. 2019, om 17:04 heeft…….het volgende geschreven:
 
Heel erg bedankt voor de perfecte levering van de Tizio plus trafo.
Wij zijn helemaal blij.
Vriendelijke groet

Christine

 

Op 11 feb. 2019, om 08:25 heeft……..het volgende geschreven
 
Beste Luc,
 
Alles goed ontvangen.
Nogmaals bedankt.
Hou je op de hoogte hoe het monteren verliep.
Contacteer je verder ook nog ivm bestellen wandlamp.
 
Mvg,
 
Walter

 

Op 30 januari 2019 om 17:45:23 heeft …… het volgende geschreven


Geachte Luc,

Vandaag heb ik de dimmer ontvangen en heb met succes de lamp kunnen herstellen.

Nogmaals van harte bedankt voor jullie snelle en professionele aanpak.

 Vriendelijke groeten,

Rudi G.

 

Op 26 jan. 2019, om 15:51 heeft ….. het volgende geschreven:


Beste Luc,
Zoals je kunt zien heb ik mijn pakket zojuist ontvangen met het nieuwe voetje en scharnier. Ik ben erg blij dat mijn lampje weer heel is. 
Hartelijk dank voor je hulp en klantvriendelijkheid

Vriendelijke groet,
Meriba S

 

 
Op 04 Dec 2018 om 16:52  heeft ……..het volgende geschreven
 
Beste Diane,
 
Hartelijk dank voor de Info. Inmiddels zijn de lampen in het magazijn gecontroleerd en uitgepakt. We hebben 10 prachtige lampen en ze zijn onbeschadigd aangekomen.
Indien ik nog eens mooie design lampen nodig heb weet ik jullie te vinden.
Hartelijke groeten Coen!
 
 
 
Op 30 nov. 2018 om 18:47 heeft ……..het volgende geschreven
 
Beste Diana ,
Bedankt voor het snelle antwoord,ik ga ze direct bestellen.
Met vriendelijke groet Kees H
 
 
 
Op 16 okt. 2018 om 15:49 heeft ……..het volgende geschreven
 
Beste mevr. ,
het scharnier vandaag ontvangen en gemonteerd.
Bedankt voor de foto’s met de montage beschrijving.
Geweldige service!
Met vriendelijke groeten,
Sietsko H
 
 
Op 2 okt. 2018 om 18:41 heeft ……..het volgende geschreven
 
Dag Diana,
 
Ontvangen en vervangen! Dank voor de instructie!
 
Gr. Janike
 
 
Op 22 sept. 2018 om 13:45 heeft ……..het volgende geschreven


Pakketje goed ontvangen.

Bedankt voor de vlotte levering

Met vriendelijke groet, Peter 

 

Op 15 Aug  2018 om 17:21 heeft ……..het volgende geschreven

Beste Diana,

Vanochtend is de dimmer bezorgd. 

Dankjewel voor de goede zorgen en de snelle reactie! 

Met vriendelijke groet, Remko B

 
 
Op 24 mei 2018 om 05:59 heeft …….het volgende geschreven:
 
Geachte mevrouw Diana,
Dank voor het zenden van het scharnier voor mijn Tolomeo-lamp en voor de montage-instructie. De lamp functioneert weer als vanouds.
Met vriendelijke groet,
Menno S Buren
 

Op 22 mrt. 2018, om 07:20 heeft …….het volgende geschreven:
 
Dag Luc,

bedankt voor de reactie.
Ja dat afzagen ga ik ook doen.
Ik heb twee behoorlijk verschillende Tizio’s, -al heel lang dus ;) en er zijn natuurlijk nog veel meer variaties geweest…
Blij dat ik überhaupt onderdelen kon vinden ;)
Dank,
Maarten A
 
 
Op 26 jan. 2018 om 10:56 heeft …….het volgende geschreven:
 
Hallo Luc,
 
We hebben de kappen ontvangen. Bedankt voor de service!
 
Jeroen Z.
 
 
Op 21 jan. 2018 om 20:56 heeft …….het volgende geschreven:
 
Dag,
 
Wij hebben de lamp in goede orde ontvangen. Dank voor de snelle service!
 
Groeten Suzanne S


Op 30 nov. 2017 om 18:47 heeft ……..het volgende 
 

Beste,
Bedankt voor de info. Topservice!!!
m.v.g Francis 

Op 3 nov. 2017 om 08:30 heeft…...het volgende geschreven:

Beste , 

Eigenlijk vergeten en weet niet meer wat ik besteld heb ?
Kan je mij de bestelbevestiging sturen ?
Vriendelijk groeten 
P. C.

Beste C.P.

Op 21 oktober heeft u een bestelling in onze webshop geplaatst.

Tot op heden hebben we nog geen betaling mogen ontvangen.

Zijn er nog vragen of opmerkingen?

Graag uw reactie.

Een vriendelijke groet,

Designtopics
Diana 

 

Op 202 okt. 2017, om 13:201 heeft ... het volgende geschreven:

Heb het glas vanochtend ontvangen en geïnstalleerd. 
Ziet er weer prima uit. 
Dank voor de snelle sevice!
Met vriendelijke groet,
Henk ten Z . Hummelo